• Стеження
  • Карта для сайту
  • Додати шар даних
    • Інше
        • Інше
          • Українська
          • English
          На жаль, нічого не знайдено, спробуйте змінити запит
            Маршрут
              Загальна дистанція
              • У зворотньому напрямку
              • Покращити маршрут
              • Показати початковий маршрут
              Стеження
              Вказане ім'я чи код пристрою не знайдено
                  Профіль висот
                  Для перегляду висот необхідна наявність на карті хоча б однієї з ліній — лінії маршруту або лінії відстаней.
                  Повідомити про помилку
                  Перемістіть мітку на адресу, вулицю, організацію чи інше місце де ви помітили помилку. Опишіть її декількома реченнями та натисніть "Повідомити". Також буде передано стан карти, відстань та маршрут.
                  • Відкрити документ для друку
                  • Завантажити документ
                  Спробуйте перетягти файл з даними сюди, якщо ваш баузер не підтримує таку функцію ви можете завантажити його, або вставити як звичайний текст. Підтримуються формати GeoJSON, NMEA, GPX та частково KML
                  • Вибрати файл
                  • Вставити як текст
                  • Показати
                  700px
                  350px
                  • Копіювати
                  <% console.log(hcard) %>
                  Міст "Метро"
                  Міст "Метро"
                  Сучасний міст Метро в Києві - це багатопрогоновий міст арочно-консольної системи, виконаний із збірного залізобетону, опори якого стоять на опускних колодязях. Міст являє двох'ярусне спорудження: верхній ярус призначений для пересування поїздів метро, ​​а нижній - для руху автотранспорту. Довжина мосту Метро складає 700 метрів, а прольоти між опорами - 60 метрів. Він забезпечує доступ з правобережної частини Києва в лівобережні райони, в тому числі і в житловий масив Русанівка. Історія мосту Метро в Києві досить довга і не менш цікава. У 1853 році було зведено перший капітальний міст через Дніпро - Ланцюговий, саме він став прабатьком мосту Метро в Києві. У 1920 році білополяки підірвали одну з опор цього мосту, а так як він був ланцюговим, то зруйнована опора потягнула за собою й інші. За розробку проекту відновлення мосту взявся Є.О. Патон. Зберігши систему ланцюгів, він замінив кам'яні конструкції металевими, зробивши їх більш високими, відповідно були підняті і прольоти. Новий міст, названий на честь Євгенії Бош, теж наказав довго жити, його зруйнували під час другої Світової війни. Розробкою проекту моста Метро зайнялися в 40-х роках 20 століття. Збудувати його вирішили на місці підірваного. Метою зведення мосту Метро було в основному розширення функцій метрополітену, тому на етапі планування не було враховано щорічне збільшення автомобільного транспорту. Тому виникла ідея побудувати міст, призначений для поїздів метро і одночасно для автотранспорту. Було запропоновано зробити міст двоярусним, додавши ще смуги для руху автомобілів з метою збільшення машинопотоку. Після проведених розрахунків надійшла вказівка, що подорожчання будівництва мосту має бути мінімальним, що й пояснює вузькі смуги руху і досить незручний під'їзд до мосту. Відкриття моста Метро в Києві відбулося 5 листопада 1965 до річниці революції. У 90-х роках 20 століття була проведена часткова реконструкція проїжджої частини.
                  poi_history_of_the_area
                  30.562890431453354,50.44209288380518
                  30.562890431453354,50.44209288380518,30.562890431453354,50.44209288380518