• Стеження
  • Карта для сайту
  • Додати шар даних
    • Інше
        • Інше
          • Українська
          • English
          На жаль, нічого не знайдено, спробуйте змінити запит
            Маршрут
              Загальна дистанція
              • У зворотньому напрямку
              • Покращити маршрут
              • Показати початковий маршрут
              Стеження
              Вказане ім'я чи код пристрою не знайдено
                  Профіль висот
                  Для перегляду висот необхідна наявність на карті хоча б однієї з ліній — лінії маршруту або лінії відстаней.
                  Повідомити про помилку
                  Перемістіть мітку на адресу, вулицю, організацію чи інше місце де ви помітили помилку. Опишіть її декількома реченнями та натисніть "Повідомити". Також буде передано стан карти, відстань та маршрут.
                  • Відкрити документ для друку
                  • Завантажити документ
                  Спробуйте перетягти файл з даними сюди, якщо ваш баузер не підтримує таку функцію ви можете завантажити його, або вставити як звичайний текст. Підтримуються формати GeoJSON, NMEA, GPX та частково KML
                  • Вибрати файл
                  • Вставити як текст
                  • Показати
                  700px
                  350px
                  • Копіювати
                  <% console.log(hcard) %>
                  Залізничний вокзал "Одеса-Головна"
                  Залізничний вокзал "Одеса-Головна"
                  +380 (48) 727-42-42
                  +380 (48) 727-42-55
                  Старий вокзал був «низькорослий». Він був побудований в 1884 році за проектом В.А. Шретера. Будував його Бернардацци, який c 1856 - 1858 рр. виконував обов'язки міського архітектора і працював архітектором при Новоросійському університеті. Створений він був в неокласичному стилі, по «тупиковій» схемі розташування об'єму в кінці перонів. Від Пушкінської були входи для пасажирів I і II класів, а III-й клас мав вхід з боку Сінної площі. Тепер цих класів не стало, але для I і II-го є СВ і купейні вагони, а для III-го існують загальні. На площу виходили три арки головного фасаду в обрамленні колон доричного ордера. Залишився назавжди нездійсненим засклений (кришталевий) дебаркадер над перонами і окремий павільйон для царської сім'ї. Нинішня будівля 1952 року повторює в цілому старий вокзал, зруйнований війною. Новий, нині діючий залізничний вокзал споруджений в 1952 році за проектом А.М. Чупріна замість зруйнованого в останні дні фашистської окупації Одеси в 1944 році.
                  poi_cash_desk,poi_monument_of_architecture_and_town_planning,poi_railway_station
                  30.741118878768514,46.46760111857127
                  30.741118878768514,46.46760111857127,30.741118878768514,46.46760111857127