На жаль, нічого не знайдено, спробуйте змінити запит
Маршрут
Загальна дистанція
У зворотньому напрямку
Покращити маршрут
Показати початковий маршрут
Стеження
Вказане ім'я чи код пристрою не знайдено
Профіль висот
Для перегляду висот необхідна наявність на карті хоча б однієї з ліній — лінії маршруту або лінії відстаней.
Повідомити про помилку
Перемістіть мітку на адресу, вулицю, організацію чи інше місце де ви помітили помилку. Опишіть її декількома реченнями та натисніть "Повідомити". Також буде передано стан карти, відстань та маршрут.
Спробуйте перетягти файл з даними сюди, якщо ваш баузер не підтримує таку функцію ви можете завантажити його, або вставити як звичайний текст. Підтримуються формати GeoJSON, NMEA, GPX та частково KML
Вибрати файл
Вставити як текст
Показати
700px
350px
Копіювати
<% console.log(hcard) %>
Карпатський трамвай
Карпатський трамвай
В 1873 році австрійський підприємець, барон Леопольд Поппер фон Подгарі переніс з Угорщини в Галичину головний офіс своєї фірми. Підприємство спеціалізувалося на заготівлі і збуті деревини. Барон влаштував у Ґорґанах перший тартак (пилораму) у селищі Вигода. Від широкої залізниці в гори спочатку проклали «конки» — вузькоколійки, якими коні тягнули ліс. Така колія, довжиною три кілометри, сполучила у 1890-му лісопильний завод у Вигоді з тартаком у Старому Мізуні. Тепловоз і два вагончики нині бігають вузькою залізницею від Вигоди вглиб Ґорґанів двічі на тиждень. Цей поїзд возить на роботу лісорубів. А поміж тим колією мандрують туристи.